De samenwerking tussen Uniqlo en het merk JW Anderson heeft een vervolg gekregen. Voor de lente/zomer 2018 ontwerpen voor de Japanse modeketen heeft Anderson, ontwerper van J.W. Anderson en Loewe, zich laten inspireren door de Britse attractie Brighton Beach.


Voor dames zijn er elf items, voor heren twintig, de unisex ontwerpen meegeteld. De tweede collectie, met gestreepte shirts en gebreide polo’s, wordt 19 april online gelanceerd. Een dag later is de dames- en herenmode ook bij Uniqlo winkels verkrijgbaar.


Het is niet de enige samenwerkingscollectie dit voorjaar. Uniqlo wist ook Marimekko en Ines de la Fressange aan zich te binden.

Uniqlo, onderdeel van het Japanse modeconcern Fast Retailing Company, heeft vele vestigingen in Azië, maar is sinds 2001 ook in Europa te vinden. Uniqlo heeft winkels in Groot-Brittannië, België, Frankrijk, Duitsland en Spanje. Fast Retailing streeft naar werelddominatie.

Foto credit: Uniqlo.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
*